اگر می‌خواهید تعداد زیادی کیف سفارش دهید این مطلب را حتما بخوانید

تولیدی کیف همایش و سمینار
اطلاعات مختصر و مفید از تفاوت کارگاه تولیدی کیف با تولیدی کیف لپ تاپ
می 8, 2022
تولیدی کیف همایش
شما هم میتوانید قیمت کیف سفارشی تان را محاسبه کنید!!!
اکتبر 6, 2022

بسیار پیش آمده که دوستان زیادی که اکثرا عزیزان ما در قسمت کارپردازی‌های سازمان‌ها، شرکت‌ها ، ارگان‌ها و … می‌باشند. همینطور دوستان برگزار‌کننده همایش، شرکت‌های دولتی و خصوصی، انجمن‌ها و بانک‌ها و همچنین دوستانی که در قالب موسسات خیریه برای دانش‌آموزان کیف و کوله مدرسه تهیه می‌کنند، برای سفارش تعداد زیادی کیف تماس می‌گیرند.

و تقریبا در بسیاری از موارد در ابتدای امر سردرگم هستند. نمی‌دانند چطور یک تولیدی کیف خوب پیدا کنند، اصلا چه کیفی می‌خواهند بخرند و در نهایت به کدام تولیدی کیف برای تولید این کیف‌ها می‌توانند اعتماد کنند که از همه نظر مناسب باشد.

تولیدکننده کوله پشتی

تولید کوله پشتی

 

ما در این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا بهترین خرید را داشته باشید. این خریداران عزیز اگر 5  نکته زیر را با خود مرور کنند به راحتی می‌توانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

 

  • چه کیفی برای سفارش مدنظرتان است

باید در ابتدا مشخص کنند که چه نوع کیفی نیاز دارند و در چه محدوده قیمتی می‌توانند برای این خرید هزینه کنند.

برای پیدا کردن کیف مناسب برای سفارش از روش حذف گزینه‌ها استفاده می‌کنیم.  مسلما کیف‌هایی با کاربرد خاص جهت سفارش تولید در تیراژ عمده برای گروه‌های کاری که نام بردیم مناسب نیست. مانند کیف مجلسی زنانه، کوله مسافرتی، کیف یا کوله سیسمونی و کیف‌های دیگری که کاربرد خاص برای تعداد معدودی از افراد دارد.

تولیدکننده کیف اداری چرم

تولیدکننده کیف اداری چرم

 

با حذف چنین مدل کیف‌هایی، دایره وسیع مدل‌های کیف کمی کوچک‌تر می‌شود. شما می‌توانید برای خرید به این دسته کیف‌ها فکر کنید:

کیف‌های برزنتی مانند کیف دستی مدارک، کیف دستی لپ‌تاپ، کیف دوشی یا مسنجری که با عنوان کیف‌های دانشجویی معروف است که همچنین برای دوستان تحصیلدار که برای حمل مرسولات از موتور استفاده می‌کنند نیز کاربرد دارد. این کیف‌های دوشی می‌تواند با متریال چرم طبیعی و چرم مصنوعی و همینطور برزنت تولید گردد. از دیگر کیف‌های تولید شده از چرم میتوان به کیف‌های مدیریتی چرم طبیعی و کیف‌های اداری چرم مصنوعی اشاره کرد.

کیف‌های چرم طبیعی و چرم صنعتی در زیر شاخه این دو مدل کلی که برای شما نام برده شد، دارای تنوع بسیار زیادی هستند. تنوع در طرح، مدل و رنگ این محصولات شما را با گستره‌ی وسیعی از انتخاب و تصمیم‌گیری مواجه خواهد‌ کرد.

مدل دیگری که می‌تواند در گزینه‌های سفارش عمده برای ارگان‌ها و سازمان‌های نامبرده شده جای گیرد کوله‌پشتی می‌باشد. که با عنوان‌های کوله مدرسه یا همان کیف مدرسه، کوله‌پشتی لپ‌تاپ، کوله دانشجویی، انواع کوله‌های ورزشی و کوهنوردی که به طور معمول با برزنت تولید می‌شوند.

پیشنهاد ما در این مقطع از تصمیم‌گیری شما در پروسه خرید کیف عمده این است که شما در ابتدا مشخص کنید که این کیف قرار است به چه کسانی اهدا شود؟

سپس با توجه به پاسخ این سوال به راحتی می‌توانید کیف مناسب برای خرید خود را انتخاب کنید.

  • چه تعداد کیفی برای سفارش مدنظر شماست

تعداد کیفی که می‌خواهید سفارش دهید یکی از نکات مهم در خرید شما به حساب می‌آید و حتما باید قبل از اقدام به خرید کیف، حدود تعداد کیف مورد نیاز خود را مشخص کنید. زیرا در امر تولید کیف، قیمتی که برای 200 عدد کیف به شما پیشنهاد می‌شود به دلایل متعددی با قیمتی که برای 1000 عدد کیف اعلام می‌گردد متفاوت است.

  • سفارش کیف بر اساس قیمت

عوامل متعددی بر قیمت کیف تاثیرگذارند:

1-نوع و کیفیت متریال و یراق‌آلات مورد استفاده در تولید کیف

2-تعداد تکه‌ها و اجزای تشکیل‌دهنده کیف

3- میانگین زمانی لازم برای تولید کیف

4- کارمزد تولید یا اصطلاحا اجرت کارگر

در مقاله محاسبه قیمت کیف برای سفارش عمده مفصلا به این مبحث پرداخته‌ایم.

  • سفارش کیف بر اساس کیفیت

به طور حتم هیچ‌کس برای سفارش و خرید، کیف بی‌کیفیت مدنظرش نیست. از طرفی می‌دانیم که کیفیت در ارتباط مستقیم با قیمت قرار دارد. پس به جای اینکه به دنبال کیف ارزان قیمت با کیفیت بالا بگردید بهتر است با قیمت ارزان بهترین کیفیت را از تولیدی کیف مورد نظر خود درخواست کنید.

  • زمان‌بندی مناسب برای تحویل کیف سفارشی

در بسیاری از موارد گزینه زمان در سفارشات تیراژ کیف بسیار حیاتی می‌باشد. به طور مثال اگر شما برای یک نمایشگاه و یا همایش که دارای تاریخ خاصی می‌باشد نیاز به کیف داشته باشید، کافی است سفارش شما حتی با یک روز تاخیر آماده تحویل شود و همین مورد نه تنها آبروی سفارش‌دهنده، برگزارکننده و صاحب مجلس را می‌برد، بلکه فرد تصمیم‌گیرنده یا مسئول خرید را زیر سوال می‌برد و کیف‌ها هیچ کاربردی ندارند جز بردن آبروی شما و لطمات بعدی.

فروش عمده کیف همایش

فروش عمده کیف همایش

دلیل این تاخیر در تحویل کالا برنامه‌ریزی نادرست مسئول کارگاه تولیدی کیف و زمان‌بندی غیر‌واقعی برای تولید می‌باشد. چنانچه مسئول خط تولید کیف، تجربه و اطلاعات کافی در مورد پتانسیل کاری کارگرانش در طول یک روز نداشته باشد و زمان لازم برای خرید متریال و یا چاپ مورد نظر مشتری روی کیف را در نظر نگیرد، مسلما نمی‌تواند در موعد مقرر کیف‌ها را آماده کند.

پس علاوه بر انتخاب کیف حتما تولیدکننده کیفی را انتخاب کنید که یا قبلا خود را به شما ثابت کرده و یا رزومه خوب و قابل پیگیری را ارائه میکند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *