کیف اداری دیپلمات

کیف دستی چرم
کیف دستی چرم
ژوئن 8, 2021
کیف مدارک چرم
کیف مدارک چرم
جولای 7, 2021
کیف اداری دیپلمات

کیف اداری دیپلمات

کیف اداری دیپلمات

کیف اداری دیپلمات از چرم طبیعی گاوی ساخته شده و یک کیف اداری زیبا و جادار محسوب می گردد. جنس نخ بکار رفته در این کیف چرم، نخ ترک میباشد. و نوع آستر آن رویال میباشد پیشنهاد ما برای شما یک کیف عالی و با کیفیت مدیریتی جهت استفاده در قرارهای رسمی و جلسات اداری، انتخاب این کیف دیپلمات است. در طراحی این مدل کیف تمام جوانب مورد نیاز در نظر گرفته شده است سبک بودن کیف که برای حمل روزانه بسیار عالی میباشد این مدل کیف از ایستایی بسیار بالایی برخوردار میباشد و طوری طراحی شده است تا یک جلوه خاص و زیبا داشته باشد .

‏لپ تاپ به راحتی در این کیف جای می گیرد درب کیف اداری توسط دو قفل رمزدار بسته می شود محصولات چرم طبیعی همواره محبوبیت و مقبولیت خاصی در بین مصرف کنندگان چرم دارد‏.‏لوکس بودن، کیفیت، زیبایی و طبیعی بودن و خوش دست بودن ازویژگی های محصولات چرمی چرم ملل است ‏.‏ انتخاب نوع چرم ،کیفیت چرم، ابزار و یراق آلات ، نخ، آستر، فوم و هرچیزی که در تولید یک کیف استفاده می شود همگی از بهترین جنس است و با دقت انتخاب می شود.

کیف اداری دیپلمات یک انتخاب ایده آل برای دسته افرادی است که به دنبال یک کیف اداری شیک و بادوام هستند و درعین حال به دنبال قیمت مناسب نیز هستند کیف اداری دیپلمات به همراه دوخت قوی در سه رنگ عسلی ، قهوه ای و مشکی ارائه میشود که با انواع تیپ های رسمی و اسپرت سازگار است ، قیمت فوق العاده مقرون به صرفه این کیف اداری موجب شده تا از پرفروش ترین محصولات ما باشد.

دیدگاه ها بسته شده است