کیف دوشی چرم

فروش کیف همایش
ژوئن 8, 2021
کیف لپ تاپ دستی
کیف لپ تاپ دستی
ژوئن 8, 2021
کیف دوشی چرم

کیف دوشی چرم

کیف دوشی چرم

کیف های دوشی چرمی جزء محصولاتی هستند که در میان آقایان و خانم ها محبوبیت زیادی دارد به خصوص اگر  این کیف دوشی از چرم طبیعی تهیه شده باشد کیف های دوشی از جنس چرم طبیعی باتوجه به کیفیت، تنوع و رنگ بندی و حس طبیعی و اصل بودن آن از اهمیت خاصی برخوردار می باشند  کیف های دوشی در ابعاد و طرح های گوناگون جهت استفاده و رفاه افراد در نظر گرفته شده که بتواند تمامی سلایق را پوشش دهد  همانطور که گفته شد کیف های دوشی کاربردهای فراونی خواهند داشت،کیف های دوشی در ابعاد بزرگ تر برای کارمندان، دانشجویان و افرادی که وسایل بیشتری را روزانه با خود به همراه دارند و علاقه مند به استفاده از کیف های دوشی هستند انتخاب شایسته ای است.

طراحی این  کیف دوشی زیبا و منحصر به فرد بوده و جزء کیف های دوشی اسپرت محسوب می شود که امکان استفاده از این کیف را برای مکان های مختلف رسمی و غیر رسمی همچنین کاربردهای متفاوتی فراهم می آورد. دارابودن چهار جیب داخلی در داخل این کیف دوشی و  همچنین وجود دو جیب خارجی در بیرون این کیف دوشی دسترسی به اقلام پرکاربرد را میسر ساخته و به وسایل شما نظم می ‏بخشد.  این کیف دوشی جهت باز وبسته کردن محفظه ی اصلی دارای زیپ باکیفیتی بوده و به آسانی قابل استفاده است.

حمل این کیف به دو صورت دستی و دوشی امکان پذیر است، دسته ‏ای از جنس چرم طبیعی و یراق بادوام همچنین بند دوشی از چرم طبیعی با قابلیت تنظیم ارتفاع برای استفاده ی دوشی طراحی شده است. این کیف دوشی به دلیل ابعاد و وزن مناسب علاوه بر فضای کافی جهت نگه داری وسایل شما به راحتی قابل حمل و استفاده نیز می باشد.کاربرد دیگر این کیف های دوشی برای بانوان می باشد که به راحتی می توانند این کیف دوشی را در مهمانی ها و مراسمات استفاده کنند.

دیدگاه ها بسته شده است