کیف کلاسوری چرم

کیف لپ تاپ
کیف لپ تاپ
می 6, 2021
کیف لپ تاپ کوله
کیف لپ تاپ کوله
ژوئن 8, 2021
کیف کلاسوری چرم

کیف کلاسوری چرم

کیف کلاسوری چرم

فروش انواع کیف کلاسوری چرم , کیف کلاسوری چرم مردانه، کیف کلاسوری چرم پسرانه از فروشگاه اینترنتی کیف ملل، به واسطه سال‌ها تجربه در محصولات چرمی, بهترین های کیف کلاسوری چرم را از نظر بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت برای شما فراهم آورده ایم.کیف های دستی از نوع کلاسوری را می توان در لابه لای کیف های اداری که به فروش می رسد پیدا کرد شاید کسی نداند که این کیف های کلاسوری چقدر مهم هستند اما همانقدر که یک کیف مدارک مهم می باشد کیف های کلاسوری هم مهم هستند.

اگر به تاریخچه ی کیف های کلاسوری مراجعه کنید می بینید که در واقع کلاسور نوعی پوشه ی بزرگ مقوایی یا پلاستیکی است که مدارک مهم را در آن می گذارند. حالا بخاطر اینکه مدارک یا دفتر و کتاب خاصی را در جایی بگذارند که راحت در دست جا بگیرد، کیف کلاسوری تولید شد.کیف های کلاسوری برای حمل مدارک و حتی کتاب و دفتر دانشگاهی و مدرسه به کار می روند. بیشتر اساتید دانشگاهی و معلمان مدارس ( البته آقایان ) از کیف کلاسوری برای حمل وسایل خود استفاده می کنند.کیف های کلاسوری از جنس های مختلفی در بازار تولید می شوند. قبلا بیشتر از جنس چرم مصنوعی بودند اما رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی و صنعت، امروزه کیف های کلاسوری خاصی با تکنولوژی ضد ضربه ( برای حمل لپ تاپ، مک بوک یا تبلت ) و ضد آب تولید می شوند که جنس پارچه و پلی استر یا برزنت دارند.

همانطور که کیف ها و کوله پشتی های لپ تاپ و تبلت، دارای پوشش ضربه گیر می باشند، کیف های کلاسوری نیز می توانند دارای پوشش ضربه گیر باشند. اگر کیف کلاسوری را برای حمل تبلت استفاده می کنید بهتر است علاوه بر ضد آب بودن، الیاف ضربه گیر هم داشته باشند.اگر کیف کلاسوری  انتخابی شما قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را داشته باشد، دیگر نگران کثیف شدن آن نخواهید بود. اغلب جنس های پلی استری این امکان را دارند ولی کیف های کلاسوری چرمی را نمی توان درون ماشین لباسشویی گذاشت. نحوه ی تمیز کردن  کیف کلاسوری چرمی کاملا متفاوت است.

دیدگاه ها بسته شده است