فروش کیف همایش

کیف لپ تاپ کوله
کیف لپ تاپ کوله
ژوئن 8, 2021
کیف دوشی چرم
کیف دوشی چرم
ژوئن 8, 2021

مسئله فروش کیف همایش را از چه نظر بررسی میکنیم؟ امروزه  کنگره ها و همایش های بسیاری در سطح جهان در مقاطع مختلف علمی برگزار میگردد. این کنگره ها یا همایش ها میتواند در سطح بین المللی و یا ملی برگزار شود.

کشور ما نیز ازین قاعده مستثنی نیست و سالانه همایش های زیادی در شهرها و استان های مختلف تحت نظر انجمن ها و دانشگاه های مختلف کشور برگزار میگردد که برگزارکنندگان این همایش ها نیازمند تهیه برخی اقلام هستند یکی از این اقلام  کیف همایش میباشد.زیرا اغلب در این همایش ها به شرکت کنندگان کیف همایشی  اهدا میگردد.

فروش کیف همایش یا به عبارتی کیف سمینار دارای طرح ها و مدل های بسیار متنوعی است که این امر باعث میگردد انتخاب کیف همایش مناسب، پروسه ای مهم و وقتگیر باشد.

استفاده از کیف در مکان های متفاوت و در زمان های مختلف متناسب با موقعیت بعضا لازم و ضروری است. فروش کیف همایش مناسب در تخصص یک تولیدی کیف همایش میباشد .

مطمئنا کیفی که یک نفر برای مهمانی استفاده می کند و کیفی که برای سفر استفاده می شود با کیف همایش و سمینار تفاوتهای زیادی در بخش‌های مختلف دارد.  توجه به تمام نکات و ریزه کاری های این امر را به ما بسپارید.

شما صرفا از بین کیف های همایش و سمینار موجود در سایت ما مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. سپس با کمک مشاورین با تجربه مجموعه تولیدی کیف ملل، مدل کیف مورد پسند خود را با بودجه مدنظرتان پیاده سازی نموده و کیف همایشی دلخواهتان را سفارش داده و تحویل بگیرید.

تولیدی کیف ملل با سالها تجربه در زمینه همکاری با همایشها و سمینارهای متعدد آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان میباشد.

09124152407

09195352006

02188502500

در زیر تصاویر نمونه هایی از تولیدات کارگاه ما را مشاهده نمایید:

کیف لپتاپ(کیف دستی)

در زیر تصاویر نمونه هایی از کیف های دستی (لپ تاپی) تولیدات کارگاه ما را مشاهده نمایید:

 

کوله پشتی

کوله پشتی هم از جمله گیفت های بسیار پر استفاده برای همایش ها و سمینارها میباشد. تنوع کوله پشتی به لحاظ کاربرد، طرح و جنس بسیار زیاد است.

در زیر نمونه هایی از کوله پشتی های تولیدی کیف ملل را مشاهده نمایید:

کیف دوشی

کیف دوشی نیز به دلیل سهولت استفاده جزو کیف های پرطرفدار و مورد پسند کارپردازان عزیز در امر انتخاب هدیه برای مدعوین همایش ها میباشد:

دیدگاه ها بسته شده است