کیف لپ تاپ دستی

کیف دوشی چرم
کیف دوشی چرم
ژوئن 8, 2021
کیف اداری چرم
کیف اداری چرم
ژوئن 8, 2021
کیف لپ تاپ دستی

کیف لپ تاپ دستی

کیف لپ تاپ دستی

کیف های دستی برای لپ تاپ، طیف بسیار گسترده ای از ارزان ترین تا گران ترین را شامل می شوند کیف دستی های ارزان قابلیت های معمولی دارند. قابلیت هایی نظیر داشتن یک بند و دسته و نهایتا یکی دو تا جیب ساده اما نوع پیشرفته این کیف ها قابلیت های متنوع تری دارند یک کیف دستی مناسب برای لپ تاپ باید دارای یک سری ویژگی هایی باشد تا هم بتواند از لپ تاپ  محافظت کند و هم بتواند مشکل شما در انتخاب و خرید و حمل آن را حل کند کیف های دستی مخصوص لپ تاپ که از اسمشان هم پیداست  مخصوص لپ تاپ طراحی شده اند ولی بلاخره پیش می آید که همراه یک لپ تاپ بخواهیم یک موس یا اسپیکر و یا حتی یک یا دو دفتر و کتاب هم حمل کنیم در این صورت باید یک کیف لپ تاپ مناسب با حجم بالا داشته باشیم پس می توان گفت داشتن جیب های متنوع و حتی مخفی برای بردن وسایل دیگر به غیر از لپ تاپ هم جزئی از ویژگی های کیف دستی های مناسب است و موقع خرید باید آن را مد نظر قرار دهیم.

از قابلیت و ویژگی های دیگر می توان به هوشمند بودن کیف دستی لپ تاپ نیز اشاره کرد. کیف های هوشمند لپ تاپ دارای کانال هایی برای عبور سیم هندزفری هستند. این کیف هاجیب های مخفی متعددی دارند. هر کدام از این امکانات می توانند خیلی از مشکلات را بر طرف کنند این کیف لپ تاپ دارای بند شانه‌ای بوده که قابل تنظیم است و در زمان استفاده می‌توانید آن را کمی کوتاه‌تر و یا بلندتر کنید. البته در پشت این کیف لپ تاپ بند پشتی قرار دارد که از آن می‌توانید برای اتصال کیف به دسته تلسکوپی چمدان استفاده کنید.

این کیف لپ تاپ یکی از محصولاتی است که می تواند دستگاه شما را دربرابر صدمات محافظت کند در ساخت این کیف لپ تاپ از مواد بادوام و بسیار مقاومی استفاده شده است که تمامی نگرانی شما را در زمان حمل و نقل لپ تاپ از بین می‌برد این کیف لپ تاپ ابعاد 423 * 304 * 134 دارد و وزن این کیف 516 گرم است از این کیف دستی می‌توانید برای لپ تاپ‌های به اندازه 13 تا 15 اینچ استفاده کنید و آنها را حمل کنید این کیف مجهز به یک لایه داخلی ضد خش است و با این قابلیت هیچ گونه خط و خشی به دستگاه شما وارد نخواهد شد. همچنین باید اشاره کرد که در بدنه خارجی این کیف 2 جیب زیپ‌دار وجود دارد که از آنها می‌توانید برای نگهداری لوازم جانبی خود استفاده کنید این زیپ‌ها بسیار مقاوم هستند و با باز و بسته کردن زیاد دچار خرابی نخواهند شد.

دیدگاه ها بسته شده است