کیف دستی چرم

کیف اداری چرم
کیف اداری چرم
ژوئن 8, 2021
کیف اداری دیپلمات
کیف اداری دیپلمات
ژوئن 8, 2021
کیف دستی چرم

کیف دستی چرم

کیف دستی چرم

نوعی کیف است که عمدتاً مورد استفاده خانم‌ها می‌باشد. اندازه کیف‌های دستی در مقایسه دیگر کیف‌ها، متوسط تا بزرگ به شمار می‌آید. این نوع کیف‌ها معمولاً به شکل مد روز طراحی و مورد استفاده قرار می‌گیرند. کیف‌های دستی معمولاً برای نگهداری و حمل وسایل شخصی نظیر لوازم آرایش،تلفن همراه و…استفاده می شود. کیف دستی چرم  تک قفل از جنس چرم طبیعی گاو با نوع پرداخت چرم فلوتر در فروشگاه اینترنتی  ارایه شده است این کیف دارای یک بند دستی کوچک می باشد که کاربر می تواند آن را در داخل مچ قرار داده و کیف را حمل نماید و این عمل باعث افزایش امنیت کیف دستی هم می شود.

کیف دستی تک قفل در این سایز مناسب برای کارهای اداری و حمل مدارک آقایان می باشد.این کیف دستی از لحاظ ساختار خارجی دارای یک درپوش از جنس چرم طبیعی می باشد که توسط قفل کوچکی به بدنه کیف دستی بست می شود ، و همچنین در قسمت پشتی کیف دستی دارای یک جیب زیپ دار می باشد که کاربر می تواند کارت ها و لوازم التحریر کوچکتر را در آن قرار دهد.

کیف دستی تک قفل دارای محفظه داخلی سه قسمتی می باشد که آستر پارچه ای دارد و قسمت میانی کیف نیز دارای زیپ جهت محافظت اقلام داخلی می باشد.تمام یراق و زیپ های به کار رفته در این کیف دستی همگی ضمانتی بوده و ضد اکسید شدن و زنگ زدن می باشند.از سایر ویژگی های کیف دستی چرم مردانه تک قفل می توان به یراق و زیپ ها از جنس فلز با دوام و ضد زنگ،فضای کافی برای نگهداری مدارک و ملزومات،داشتن قفل رمزدار برای بالا بردن امنیت و… اشاره کرد.

دیدگاه ها بسته شده است