کیف اداری چرم

کیف لپ تاپ دستی
کیف لپ تاپ دستی
ژوئن 8, 2021
کیف دستی چرم
کیف دستی چرم
ژوئن 8, 2021
کیف اداری چرم

کیف اداری چرم

کیف اداری چرم

کیف اداری چرم که با نام های مختلفی از جمله کیف دستی، کیف رسمی، کیف دانشگاهی، کیف دانشجویی، کیف سامسونت، کیف دیپلمات و … شناخته می شوند،. کیف های اداری جزء کیف هایی هستند که به دلیل ابعاد بزرگ و فضای کافی، برای نگهداری وسایل همراه روزانه، وسایل کاری، وسایل دانشگاهی و …  بسیار مناسب و کاربردی هستند. درواقع داشتن محفظه های بزرگ و جیب هایی داخلی و خارجی به این نوع کیف کمک می کند تمامی وسایل کوچک و بزرگ افراد را ساماندهی کنند. نوع حمل دستی و دوشی آن نیز بر محبوبیت کارهای اداری افزوده است. این کاربردهای زیاد باعث شده به طور معمول هر فردی معمولاً یک یا چند مورد کیف اداری شخصی داشته باشد.

این کیف اداری حاوی محفظه مخصوص جهت قرار دادن تلفن همراه ، کارت اعتباری ، خودکار و …. می باشد روی بدنه این کیف اداری یک عدد قفل سه رمز بزرگ جهت بستن درب استفاده شده است . این مدل کیف اداری بخاطر طراحی خاصی که دارد به مدل کیف چرم انگلیسی در بین علاقه مندان کیف اداری چرم مرسوم است و جزء یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کیف های اداری چرم در بین انواع کیف چرم مردانه به شمار می روند.

مدل های کیف چرمی ادارای مردانه در بازار محصولات چرمی، با نام های کیف چرم اداری مردانه، کیف چرمی دستی بزرگ، کیف چرم دیپلمات، کیف چرمی مهندسی، کیف مردانه چرم، کیف چرمی مردانه، کیف اداری چرمی، کیف چرم اداری، کیف چرم دست دوز، کیف دستی چرم، کیف چرم مردانه، کیف مردانه اداری چرمی و حتی کیف چرم شناخته می شوند. این نوع کیف ها برای آقایان در امور تحصیلی، امور کاری، موضوعات روزمره، امور تحقیقاتی و … کاربرد داشته و به استایل مردانه رسمیت خاصی می بخشد. کیف های چرم مردانه معمولاً از چرم گاوی با ضخامت بیشتری نسبت به نمونه زنانه ساخته شده و تا حدی ابعاد بزرگتری دارند. آقایان برای حمل لپ تاپ، کتاب و جزوه، لوازم تحریر، مدارک شناسایی و حتی کیف پول خود از کیف اداری استفاده می کنند.

دیدگاه ها بسته شده است