کیف هارد یا کیف پفکی

تولیدکننده ساک حجاج
ساک حجاج با دوام و با کیفیت دغدغه مسافرین حج و عتبات عالیات
نوامبر 14, 2022
تولیدی کیف هارد

کیف هارد یا کیف پفکی، به کیفی گفته میشود که قالبی خاص دارد و وسیله خاصی را مورد محافضت قرار میدهد.

این وسیله خاص میتواند یک هارد اکسترنال باشد یا یک وسیله پزشکی درمانی که نیاز به محافظت دارد.  .

مواردی مانند ضربه ، افتادن های ناگهانی و نفوذ رطوبت به درون بعضی از دستگاهها می تواند منجر به آسیب دیدن دستگاه و در نتیجه از بین رفتن آن شود؛ از این رو استفاده از کیف محافظ که مخصوص این گونه وسایل تولید شده است، به نظر مهم و ضروری می رسد.

با خرید یک کیف هارد خوب دیگر نگران حمل و نقل وسیله حساس مورد استفاده تان و یا آسیب رسیدن به آن نخواهید بود.

کیف های هارد باید در سایز متناسب با دستگاهی که درون آن قرار میدهید تولید شوند.

1- جنس بدنه

تولید کنندگان کیف هارد از جنسی مخصوص در ساخت بدنه کیف هارد استفاده می نمایند تا باعث اطمینان خاطر بیشتر خریداران این محصول گردند. جنس بدنه بیرونی کیف هارد با جنس درونی ان متفاوت است.

تولیدی کیف هارد

 

جنس استفاده شده در تولید یک کیف هارد خوب در قسمت بیرونی باید سخت و در قسمت درونی نرم باشد. جنس های برزنت، چرم، ورنی، منسوج، پلی یورتان، پلی استر از جمله اجناسی هستند که در رنگهای مختلف هنگام تولید محفظه خارجی کیف های هارد استفاده می شوند. و روی قالب پفکی ساخته شده برای کیف کشیده میشوند.

و البته در هنگام تولید کیف هارد، شاهد دور دوزی محصول برای افزایش استحکام اجزای محصول نیز می باشیم.

2- مقاوم در برابر رطوبت و آب

جنس بدنه خارجی مناسب و ساخت استاندارد محصول باعث جلوگیری از نفوذ آب به داخل کیف می شود، پس هنگام خرید باید به جنس بدنه آن و دور دوزی ها و کیفیت ساخت کیف  توجه نماییم.

 

3- محفظه داخلی

همانطور که پیش تر اشاره شد، جنس محفظه داخلی یک کیف هارد خوب باید نرم تر باشد زیرا که محصول در تماس مستقیم با این قسمت است و در صورت سختی یا زبری باعث ایجاد خش بر روی محصول می شود. محفظه ی داخلی کیف با داشتن حالتی پرزدار و نرم مانع خراشیدگی  دستگاه میشود.

تولیدی کیف هارد

 

معمولا در محفظه داخلی آن در یک سمت توری پارچه ای برای قرار گرفتن لوازم جانبی همراه دستگاه، قرار میگیرد و در سمت دیگر آن کشی برای ثابت نگهداشتن دستگاه در کیف ممکن است وجود داشته باشد..

4- وجود ضربه گیر

داخل برخی از این کیف ها برجستگی هایی برای کمتر کردن ضربه نیز وجود دارد.

حال میتواند قسمت دارای ضربه گیر در یک سمت کیف باشد و یا به صورت مستقل ما بین قسمت توری و قسمت کش دار قرار گیرد.

5- دارای بند

بنا به درخواست مشتری میتوان در کیف هارد محلی برای اتصال بند دستی در نظر گرفته شود تا با اتصال یک بند مچی یا رو‌دوشی به آن، حمل آن آسان تر گردد و محصول از خطر افتادن از دست در امان باشد.

تولیدی کیف هارد

 

6-ابعاد

ابعاد کیف هارد بستگی به سفارش مشتری دارد. کیف هارد را متناسب با دستگاهی که قرار است درون آن گذاشته شود تولید میکنند. با این استاندارد که دستگاه به راحتی درون محفظه نرم کیف جای گیرد ولی لق نزند که از ضربه دیدن آن جلوگیری گردد.

تولیدی کیف هارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *