هدایای همایشی خاص و ارزشمند اما با قیمت مناسب

تولیدی کیف چرم طبیعی کروکودیلی
تفاوت مرغوبیت جنس چرم های طبیعی به زبان ساده
اکتبر 18, 2022
تولیدکننده ساک حجاج
ساک حجاج با دوام و با کیفیت دغدغه مسافرین حج و عتبات عالیات
نوامبر 14, 2022
تولیدی کیف همایش

چه هدایای همایشی خاص و ارزشمند است؟

هنگامی که همایش یا سمیناری چه در سطح ملی و چه در سطح بین المللی برگزار میگردد، یکی از بحث های مهم این است که چه هدایای همایشی خاص و ارزشمند است که در ذهن مهمانان همایش ماندگار شود و البته هزینه هنگفتی را متوجه برگزارکننده همایش ننماید.

اگر میهمانان شما افرادی خاص مانند اساتید، مدیران عالی رتبه و وزرا و یا مهمانان خارجی مثلا اساتید کشورهای گوناگون دنیا هستند، انتخاب هدایای همایشی خاص و شیکی که ارزشمند بوده و مورد توجه میهمانان شما قرار گیرد همچنین معرف و یادآور رویداد مورد بحث در همایش برگزار شده باشد، از موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

یا شاید مهمانان همایش شما شامل چندین قشر مختلف اجتماعی باشند. مثلا مدعوین شامل افرادی از جامعه پزشکان محترم، جامعه پرستاران عزیز، دانشجویان پزشکی یا پرستاری و حتی کارمندان بخش اداری بیمارستانی که همایش را برگزار کرده است، باشند.

 

تولیدی کیف همایش

 

هدیه همایشی شما میتواند به نحوی تهیه گردد که جایگاه تمامی مدعوین و شرکت کنندگان را در نظر بگیرد. که البته ایجاد رضایت تمامی افراد شرکت کننده در همایش مسلما برای شما هزینه زیادی در بر خواهد داشت.

یکی از راه های تهیه گیفت همایشی شیک و خاص اما با قیمت مناسب، پیدا کردن تولیدکننده میباشد، که البته با حذف واسطه ها قیمت را به شکل چشمگیری میشکند.

تولیدی کیف و چرم ملل با توجه به سابقه طولانی در امر همکاری با مجموعه های متنوع و متعدد برگزارکننده همایشها از جمله وزارتخانه ها، انجمن ها، دانشگاه ها، بیمارستان ها، شرکت های تبلیغاتی و … تجربیات زیادی در زمینه تولید کیف همایش بدست آورده است، که با به کارگیری آن نه تنها کمک زیادی به برگزارکنندگان همایش به عنوان تهیه کنندگان هدایای همایشی میکند بلکه تمامی سلایق و نیازهای متنوع عزیزان را نیز تحت پوشش قرار میدهد. و این امر به دلیل تنوع بالای محصولات ما امکانپذیر است.

بدین صورت که مدعوین همایش شما از هر قشر اجتماعی و هر طبقه شغلی و فعالیتی که باشند، کیف مورد نیاز و مورد پسندشان مسلما یکی از محصولات تولیدی ما خواهد بود.

مختصر و مفید اگر خدمتتان عرض کنم از جاسوئیچی چرمی که جزو کوچکترین تولیدات چرمی ماست تا چمدان مسافرتی چهارتکه که جزو بزرگترین تولیدات برزنتی ماست، با تنوع در جنس و طرح و قیمت قابل ارائه به شما بزرگواران میباشد.

 

تولیدی کیف همایش تولیدی کیف همایش

 

گام اول برای خرید کیف همایش چیست؟

برای تجربه یک خرید مناسب در قدم اول شما باید اطلاعات مناسبی از مهمان ها داشته باشید بدین صورت که بدانید مهمانان شما کدام اقشار اجتماعی را شامل میشوند و تعداد هر کدام از دسته بندی هایی که برای مهمانان در نظر میگیرید چند نفر است.

لازم نیست تمام هدایا را یک شکل تهیه کنید. دانستن جواب دو سوال بالا با شما و راهنمایی و مشاوره در امر تهیه هدیه مناسب برای مهمانانتان با ما.

به طور مثال در یک دسته بندی فرضی خرید کیف اداری چرم طبیعی برای مدیران ارشد و مدیران میانی با دو طرح و دو قیمت متفاوت و تهیه کیف لپ تاپ برای مهمانان ویژه و تهیه کیف دوشی برزنتی برای پرسنل مجموعه برگزارکننده همایش مثلا انجمن X میتواند یکی از گزینه های پیشنهادی ما براساس تنوع محصولاتمان برای شما باشد.

 

تولیدی کیف همایش تولیدی کیف همایش

 

عرض کردم یکی از گزینه ها، زیرا ما با تنوع قیمتی که در تولید محصولاتمان مورد توجه قرارداده ایم میتوانیم پک های متنوعی را به شما پیشنهاد دهیم. پس در اینجا به گام دوم برای خرید کیف همایش میرسیم:

گام دوم برای خرید کیف همایشی خاص و مناسب چیست؟

در این بخش باید بودجه ای را که برای خرید هدیه همایش در اختیار شما قرارداده اند در نظر بگیرید.

با یک محاسبه سرانگشتی به این نتیجه برسید که برای هر دسته از مهمانان خود چه مبلغی میتوانید هزینه کنید. مبلغ مورد نظر تقسیم بر تعداد افراد آن دسته، سرانه خرید کیف هر دسته را برایتان مشخص میکند.

تولیدی کیف همایش

 

نکته دیگری که باید مدنظر قرار گیرد این است که یا باید از ابتدا مشخص کنید چه تعداد از مدعوین همایش شما را بانوان تشکیل میدهند که در خرید هدیه، کارآمدی کیف انتخابی برای بانوان را مدنظر داشته باشید و یا یک کیف اسپرت انتخاب کنید که برای آقایان و بانوان مناسب باشد.

 

تولیدی کیف همایش

 

مسلما میدانید بهترین خرید تهیه ارزانترین کیف نیست بلکه خرید بهترین و با کیفیت ترین کیف متناسب با بودجه موردنظرتان است. و این هدیه وقتی خاص و ارزشمند میگردد که متناسب با جایگاه و نیاز اجتماعی مدعوین همایش انتخاب گردد. بدین صورت است که شما و انتخابتان و متعاقبا همایشتان در ذهن مهمان ماندگار خواهید شد.

تنوع محصولات تولیدی کیف و چرم ملل کمکتان میکند دستتان برای انتخاب کیف با هر بودجه ای که مدنظرتان است باز باشد.

جا دارد قبل از اتمام این مطلب یک نکته بسیار مهم را یادآوری کنم. اینکه شما با خرید از تولیدکننده کیف را با قیمت مناسب تر و بسیار ارزانتر از فروشگاه میخرید بر کسی پوشیده نیست اما حسن بسیار بزرگ این خرید این است که دست شما برای پیاده سازی ایده ای که برای هدیه همایشتان در ذهن دارید کاملا باز است. این نکته را با چند مثال کوتاه خدمتتان توضیح خواهم داد.

شما مسلما علاقه دارید لوگو همایش را بر هدیه تان حک کنید. یک تولید کننده

نه تنها به راحتی در پروسه تولید این کار را برای شما انجام میدهد بلکه میتوانید رنگ لوگو را متناسب با همایشتان انتخاب نمایید.

تولیدی کیف همایش

 

این حک لوگو به صورت گلدوزی، چاپ، لیزر، داغی و … متناسب با جنس کیف موردنظرتان انجام میگیرد.

مورد بعدی تنوع انتخاب است. به طور مثال اگر قصد خرید کیف چرم طبیعی دارید میتوانید متناسب با دسته بندی های مورد نظرتان طرح های متنوع از کیف چرم طبیعی با قیمتهای متنوع را انتخاب نمایید. به مدیران ارشد کیف چرم طبیعی پرکارتر و مسلما گرانتر بدهید و برای معاونین محترم کیف چرم طبیعی ساده تر و با قیمت پایین تر بخرید. حتی در انتخاب رنگبندی نیز محدودیتی ندارید.

تولیدی کیف همایشتولیدی کیف همایش

 

تولیدی کیف همایش

از نمونه های دیگر کیف چرم طبیعی ما هم دیدن نمایید.

یا حتی اگر بودجه شما به کیف چرم طبیعی نمیرسد میتوانید کیف اداری چرم مصنوعی ولی همانقدر شیک و زیبا را جایگزین آن نمایید:

تولیدی کیف همایش تولیدی کیف همایش

 

تولیدی کیف همایش تولیدی کیف همایش

حتی میتوانید با قیمتهای متنوع از ارزان تا گران ست  چرم طبیعی با طرح و رنگ دلخواه برای مدعوینتان پک کنید و ایشان را شگفت زده کنید. این یکی از راه های ماندگاری در ذهن میهمانان است.

تولیدی کیف همایش تولیدی کیف همایش

تولیدی کیف همایشتولیدی کیف همایش

تولیدی کیف همایشتولیدی کیف همایش

شما میتوانید هر رنگ از کیف پول مورد نظرتان را با جاکارتی هم رنگ خودش

ست کنید و یک پک دو تکه تهیه نمایید.

تولیدی کیف همایش

 

یا شاید بخواهید خیلی اقتصادی فقط یک عدد کیف پول مردانه به آقایان و یک عدد کیف پول زنانه به بانوان هدیه دهید. این هم فکر خوبی است.

تولیدی کیف همایشتولیدی کیف همایش

 

مورد بعدی درنظر گرفتن بانوان و کیفهای مورد پسند ایشان میباشد.شما میتوانید با انتخاب رنگ مناسب، تعدادی از کیف خریداری شده را به بانوان دعوت شده در همایش اختصاص دهید.مثلا از همان مدل کیف رنگ زرشکی را انتخاب کنید.

تولیدی کیف همایش تولیدی کیف همایش

 

نکته بعد انتخاب کیف اسپرت مناسب مدعوین از قشر جوانان میباشد:

این کیف اسپرت میتواند شامل کیف دوشی چرمی یا برزنتی، کوله پشتی لپ تاپ یا کوله ورزشی، کیف دستی اسپرت یا یک کلاسور شیک باشد. که صد البته هر کدام ازین محصولات تنوع طرح و رنگ و قیمت فراوانی دارند.

تولیدی کیف همایش تولیدی کیف همایش

تولیدی کیف همایش تولیدی کیف همایش

تولیدی کیف همایشتولیدی کیف همایش

تولیدی کیف همایشتولیدی کیف همایش

 

بعضی از کارپردازان عزیز نیز علاقه دارند کیف لپ تاپ به میهمانانشان هدیه دهند. تنوع طرح در کیف لپ تاپ بالاست و همچنین تنوع قیمت در تولید کیف لپ تاپ امری است که همیشه مورد توجه تولیدکننده کیف لپ تاپ بوده ، هست و خواهد بود. پس با هر سلیقه ای و با هر بودجه ای دست خالی از تولیدی کیف و چرم ملل بیرون نخواهید رفت.

تولیدی کیف همایشتولیدی کیف همایش

تولیدی کیف همایش

 

به شما توصیه میکنم برای بازدید از همه محصولات تولیدی ما به سایتهایمان سر بزنید:

melalcharm.com

kifemelal.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *