ساک حجاج با دوام و با کیفیت دغدغه مسافرین حج و عتبات عالیات

تولیدی کیف همایش
هدایای همایشی خاص و ارزشمند اما با قیمت مناسب
نوامبر 1, 2022
تولیدی کیف هارد
کیف هارد یا کیف پفکی
نوامبر 21, 2022
تولیدکننده ساک حجاج

تولیدکننده ساک حجاج

ساک حجاج بادوام و با کیفیت یکی از دغدغه های مسافرین حج و عتبات عالیات میباشد. هیچ چیز به اندازه ی یک ساک خراب و بی کیفیت باعث آزار و اذیت جسمی و روحی یک مسافر نیست.

کیفیت و استحکام دوخت و پارچه برزنت مورد استفاده در تولید ساک حجاج نکته بسیار حائز اهمیتی است. چرا که وزن وسایل همراه مسافر و متعاقبا مقدار بسیار زیاد سوغاتی! که حجاج عزیز در طول سفر خریداری میکنند، را باید تحمل کند.

اگر گرماژ و استقامت پارچه مورد استفاده مناسب نباشد، در طول سفر و در زمان حمل توسط مسافر پاره شده و دیگر قابل استفاده نیست.

 

تولیدی ساک حجاج

 

نکته بعدی استحکام چرخ های ساک میباشد. اگر چرخ ها از جنس نامرغوب تهیه شده باشند و در حین حرکت بشکنند حمل و نقل ساک به این سنگینی کاری بسیار دشوار و عذاب آور خواهد بود.

تولیدی ساک حجاج

 

همانطور که ملاحظه کردید کیفیت ساک حجاج به متریال مورد استفاده و نحوه تولید آن بستگی دارد پس میبایست تولیدی ساک حجاج در این امر خبره باشد و از متریال مناسب و با کیفیت و همچنین دوخت مناسب و بسط های به جا و مناسب در بدنه ی ساک استفاده نماید تا توان و استحکام ساک را افزایش دهد.

البته لازم نیست شما به دوخت و نکات تولید ساک حجاج واقف باشید، فقط کافی است تولیدی را انتخاب کنید که مهارت و تجربه کافی و وافی در امر تولید ساک و چمدان حجاج را داشته باشد.

هر ساله بر اساس دستورالعمل‌هایی که سازمان حج و زیارت و شرکت های هواپیمائی اعلام میکنند، مشخصات چمدان تعیین وبه مدیران کاروانها  ابلاغ می گردد.

مدیران کاروانها چمدان را همانند لوازم و امکاناتی دیگر نظیر ساک دستی احرام، کیف حرمی،کلاه، آفتابگیر، دستمال گردن و غیره به صورت متحدالشکل و یکسان برای تمامی حجاج تهیه می نمایند تا در طول سفر مورد استفاده قرار گیرد، چرا که یک رنگ و یک اندازه نبودن چمدان‌ها می‌تواند امکان مفقودی و اختلاط با چمدان‌های حجاج دیگر کشورها را ایجاد کند.

ابعاد مصوب چمدان زائران خانه خدا معمولا 65.40.30 و 45.35.25 سانتی‌متر است و ساک دستی آن‌ها نیز باید در ابعاد 35.30.20 سانتی‌متر باشد که این ساک دستی را زائران می‌توانند در داخل هواپیما نیز ببرند.

تولیدی ساک حجاج

 

مشخصات هر زائر مانند نام ونام خانوادگی، کد زائر، شماره اتاقها ونام هتلهای مدینه منوره و مکه مکرمه و همچنین مشخصات کاروان ازجمله نام مدیرکاروان، شماره کاروان، شماره تماس مدیر کاروان در ایران وعربستان و… بر روی هر کدام از چمدان زائران خانه خدا قرار می‌گیرد تا مشکلی در روند خدمت‌رسانی ایجاد نشود.

این نکات همیشه توسط مدیران کاروانها مورد توجه قرار میگیرد زیرا جزو اصول کاری ایشان میباشد. ما در اینجا به نکاتی در مورد تهیه ساک حجاج مناسب اشاره میکنیم که امیدواریم در هنگام خرید این عزیزان برایشان مفید باشد:

وزن مناسب برای ساک

وزن ساک حجاج بسیار نکته مهمی است. اولا به دلیل امکان حمل راحت برای مسافران که مسلما افراد میانسال و مسن را نیز شامل میگردد. ثانیا به این دلیل که وزن سنگین ساک میتواند موجب پرداخت اضافه بار برای مسافر گردد. پس حتما در هنگام خرید به وزن ساک توجه کنید.

تولیدی ساک حجاج

 

قسمت های حساس و شکننده ساک

قبل از خرید ساک و چمدان مثل خرید ماشین، باید اجزای آن را به طور دقیق بررسی نمایید. به ویژه موارد پر استفاده که احتمال آسیب پذیری بیشتری را دارند؛ چرخ ها ،دستگیره و زیپ، بررسی درزها، دوخت و قسمت های سخت.

 

تولیدی ساک حجاج

 

قابلیت افزایش ارتفاع

ساک حجاج طوری طراحی شده است که به وسیله زیپی که دور آن دوخته شده، قابلیت افزایش ارتفاع یا طول دارد. این ساک میتواند دو تا سه طبقه اضافه طول را در صورت لزوم شامل شود. ساک های حجاج به درخواست سفارش دهنده به شکل سه طبقه و چهارطبقه تولید میگردند. که افزایش ارتفاع متفاوت این ساک ها به میزان نیاز مسافر را شامل میشود.

تولیدی ساک حجاج

 

قفل شدن سرزیپ ها

سرزیپ ها میتوانند طوری تهیه گردند که قابلیت قفل شدن داشته باشند گرچه حجاج باید ضمن بهمراه داشتن ملزومات مورد نیاز ، توجه داشته باشند که از بهمراه داشتن اشیای قیمتی همچون طلا، جواهرات، اوراق بهادار و مدارک غیر ضروری دراین سفرمانند: گواهینامه، شناسنامه، کارتهای اعتباری بانکی و هرنوع کارتهای شناسائی وعضویت خودداری کنند،  پول و ارز تهیه شده را در چمدان‌های بزرگ تحویلی در قسمت بار قرار ندهند، چرا که شرکت‌های هواپیمایی و بیمه در قبال مفقود شدن اشیاء قیمتی، اوراق بهادار، مدارک و پول نقد هیچ‌گونه مسئولیتی ندارند.

تولیدی ساک حجاج

 

کیف دستی احرام همراه ساک

ساک حجاج به صورت ست دو تکه و ست سه تکه تولید میگردد. این نکته که یک عدد یا دو عدد کیف دوشی احرام در دو سایز متفاوت همراه با ساک طبقاتی حجاج تولید گردد بستگی به سفارش خریدار دارد.

رنگبندی دلخواه

وقتی شما از تولیدی ساک طبقاتی حجاج خرید میکنید این امکان را دارید که رنگ برزنت مورد نظرتان برای تولید ساک را به همراه رنگ نوار مورد استفاده انتخاب نمایید. خوشبختانه برزنت در رنگ های بسیار متنوعی توسط کارخانه های نساجی تولید و ارائه میگردد.

 

تولیدی ساک حجاج تولیدی ساک حجاج

 

تولیدی کیف و چرم ملل یکی از معدود تولیدکنندگانی است که در پروسه تولید ساک حجاج و کیفهای احرام تجربه و پیشینه ی مفصلی دارد و مدتهاست اضافه بر تولید برای مصارف داخل کشور به تولید برای صادرات به شهرهای مختلف کشورهای همسایه از جمله اربیل، سلیمانیه و … میپردازد.

رعایت تمامی نکات مهم و اساسی در تولید ساک حجاج به دلیل توجه به رضایت مشتریان عزیز باعث افتخار ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *