اطلاعات مختصر و مفید از تفاوت کارگاه تولیدی کیف با تولیدی کیف لپ تاپ

تولیدی کیف
نکات طلایی برای انتخاب تولیدی کیف
آوریل 17, 2022
اگر می‌خواهید تعداد زیادی کیف سفارش دهید این مطلب را حتما بخوانید
آگوست 14, 2022
تولیدی کیف همایش و سمینار

در این مقاله اطلاعات مختصر و مفید از تفاوت کارگاه تولیدی کیف با تولیدی کیف لپ تاپ خدمتتان ارائه می کنیم، تا بتوانید بهترین خط تولید کیف لپ تاپ را برای سفارش کیف مورد نظرتان انتخاب کنید.

انتخاب از میان نتایج جستجو

امروزه دنیا شدیدا وابسته به اینترنت و فضای مجازیست. دیگر نیازی به شال و کلاه کردن و طی طریق برای یافتن کالای مورد نظر نیست و این روش قدیمی شاید تا چندی دیگر به کلی منسوخ شود. کافی است همانطور که روی مبل لم داده اید هدف مورد نظر خود را جستجو کنید. مثلا تولیدی کیف. بسیاری از اوقات با جستجو در گوگل به نتایجی دست می یابید که در آن تولیدی هایی به عنوان تولیدکننده کیف و یا تولیدکننده کوله پشتی معرفی شده اند، درباره آنها تبلیغات صورت گرفته و یا شماره هایی برای تماس فوری در اختیار شما قرار داده اند. انتخاب یک کارگاه واقعی و حرفه ای تولید کیف و کوله پشتی از بین این نتایج به دست آمده، مستلزم کمی آگاهی در این زمینه می باشد. امیدواریم این مطلب بتواند در انتخاب صحیح و رسیدن به نتیجه مطلوب که مسلما تحویل گرفتن کیف مورد نظرتان با بهترین کیفیت می باشد شما را یاری کند.

ویژگیهای خط تولید کیف

واضح است که یک خط تولید کیف یا اصطلاحا تولیدی کیف که در کشور ما به عنوان صنعت سراجی از آن یاد می شود، یک مجموعه متشکل از چند چرخ خیاطی کیف دوزی می باشد و همچنین گروه کوچکی شامل کارگرهای ماهر، کارگر ساده و کارگر پادو، به همراه یک نفر به عنوان سرپرست کارگاه در آن فعالیت می کنند که معمولا حدود 3 تا 5 چرخ دوخت کیف و نهایتا 4 الی 6  نفر می باشند، که از این مجموعه اصطلاحا به عنوان تولیدی کیف نام برده می شود.

قطعا چنین مجموعه کوچکی با زحمت و پیگیری این تیم کوچک چند نفره و تجهیزات معمولی و ابتدایی که در اختیار دارند، می توانند تعداد محدودی محصول را تولید کنند هم به لحظ کیفی و هم به لحاظ کمی. منظور از محدویت تولید محصول در اینجا از لحاظ جنس، کیفیت، درجه بندی و تنوع کالا در مدت زمان معینی می باشد.

ویژگیهای تولیدی کیف لپ تاپ

این در صورتی است که در یک تولیدی کیف لپ تاپ، که در زمینه تولید کوله پشتی لپ تاپ، کیف دستی لپ تاپ، کیف های دوشی تبلت و مینی لپ تاپ و همچنین کیف های سه کاره ( که علاوه بر حمل به صورت دستی و دوشی، قابلیت تبدیل به کوله پشتی را نیز دارند) فعالیت دارد، تنوع در تمام عرصه ها مانند نوع محصول تولیدی، جنس آن، تنوع طرح و مدل کیف، تنوع درجه بندی و … بسیار بیشتر می باشد.

تفاوت چرخ های دوخت:

در چنین خط تولید کیف لپ تاپ و کوله پشتی لپ تاپ علاوه بر چرخ های معمولی خیاطی، نیاز به چرخ های حرفه ای تری مانند چرخ بطر که چرخ ضخیم دوزی می باشد و برای دوخت کیف حرفه ای بسیار مناسب است، همچنین چرخ الیک اتوماتیک، دستگاه برش حرفه ای، دستگاه گلدوزی و … هم می باشد.

تفاوت کارگرها:

همینطور در مورد کارگرها، نیاز به تیم با تجربه تر و اصطلاحا کارگر حرفه ای در امر تولید کیف است که از آنها به عنوان کارگر کلاف کار یاد می شود.

همچنین با توجه به اینکه یک کیف لپ تاپ به دلیل دارا بودن جزئیات زیاد و کیفیت بالا، زمان بیشتری برای تولید نیاز دارد، پس خط تولید کیف لپ تاپ می بایست حدود 15 الی 20 کارگر حرفه ای کلاف کار، 5 الی 10 کارگر معمولی (یا راسته دوز) و همچنین 2 الی 3 نفر پادو داشته باشد.

تعداد چرخ های معمولی مورد نیاز 10 تا 15 چرخ می باشد تا بتوانیم میزان قابل قبولی از تولید و عرضه کیف را در این خط تولید داشته باشیم.

تفاوت متریال مصرفی:

پس در مجموع همانطور که ملاحظه می فرمایید از لحاظ هزینه های تولید، اجرت کار و تخصصی بودن محصول، کیف لپ تاپ استاندارد از لحاظ قیمت و کیفیت، همچنین نوع دوخت و جزئیات، تفاوتهای زیادی با کیف های معمولی دارد و خط تولید کیف و کوله پشتی لپ تاپ بسیار حرفه ای تر و تخصصی تر به امر تولید می پردازد.

همینطور مواد اولیه و یراق آلات که در تولید کیف و کوله لپ تاپ استفاده می شود، بسیار مرغوب تر، زیباتر و گران تر از یک کیف معمولی می باشد. همین جزئیات و یراق آلات در امر تولید کیف و کوله لپ تاپ بسیار مهم می باشد.

این نکته را فراموش نکنید:

پس حتما با تاکید فراوان به شما یادآور می شویم که این نکته را جدی بگیرید: هر تولیدی کیف قادر به تولید هر مدل کیفی نمی باشد. صرفا این که یک تولیدی کیف به شما قیمت ارزانتری ارائه کند،نفع شما را در خرید به دنبال ندارد، که به خاطر قیمت پایین تر محصولتان به کلی بی کیفیت، معیوب و یا غیرقابل استفاده گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *