نکات طلایی برای انتخاب تولیدی کیف

تولید کیف چرم
تولید کیف چرم
فوریه 6, 2022
تولیدی کیف همایش و سمینار
اطلاعات مختصر و مفید از تفاوت کارگاه تولیدی کیف با تولیدی کیف لپ تاپ
می 8, 2022
تولیدی کیف

 

اگر شما در شرایطی هستید که میبایست تعداد زیادی کیف خریداری کنید، طبیعی است به دنبال یک تولیدکننده کیف یا همان کارگاه تولیدی کیف بگردید. و یا برای تعداد کمتر به دنبال بنکدار یا پخش عمده کیف بگردید. قطعا مناسب ترین گزینه برای شما تولیدی دست اول و یا بازار اصلی کیف است تا بتوانید کمترین قیمت را برای محصولی که میخواهید انتخاب کنید، بپردازید.

پس بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید تا بهترین خرید را انجام دهید:

قطعا تولید کننده یک محصول با توجه به حذف واسطه ها قیمت مناسب تری را به شما ارائه میدهد. منتها اگر تولیدی که انتخاب کردید ارزانترین قیمت را به شما بدهد ولی کیفیت محصول مطلوب نباشد، شما ناراضی خواهید بود.

مثلا فرض کنید کارگاه تولیدی A قیمت یک کوله پشتی را به شما 100 هزار تومان اعلام کند و تولیدکننده B برای تولید همان محصول ده درصد گرانتر یعنی 110 هزار تومان پیشنهاد میدهد. طبیعی است که اگر کیف را از تولیدی A خریداری کنید ولی دوخت کیف تمیز نباشد و یا زیپ ها در برود و یا هر ایراد دیگری داشته باشد با خود میگویید، ای کاش با پرداخت ده درصد بیشتر خرید درست و مطمئن تری را انجام میدادم. ما با گفتن این مطلب قصد نداریم کیف گران تر بخرید ولی نکاتی را به شما میگوییم که همان کیف ارزان را با چشم باز و انتخاب تولیدی درست خریداری کنید.

اینجا شما میبایست تجربه، پشتیبانی، قدرت و توان ، رزومه کاری، تعهد، تخصص و نفوذ مجموعه تولیدی کیف را بررسی کنید.

  • کیفیت

کافی است یک کارگاه، کارگران چرخ دوز یا کلاف کار و کارگر حرفه ای متخصص و با تجربه ای نداشته باشد، حتی اگر سرپرست کارگاه تولیدی کیف، فردی باتجربه، متخصص و متعهد باشد، آن کارگاه محصول نهایی خوبی ارائه نخواهد کرد. صرفا نام تولیدکننده تضمینی برای کیفیت محصول نهایی نیست، پس قبل از سفارش حتما میزان توان تیم تشکیل دهنده کارگاه تولیدی کیف را بررسی کنید تا محصول نهایی، مطلوب و مورد تاییدتان باشد.

  • تعهد و پشتیبانی

حال فرض میکنیم یک کارگاه تولید کیف قیمت مناسبی برای کیف مورد نظر شما ارائه دهد و از تیم تولید با تجربه و حرفه ای بهرهمند باشد، اما موقع تحویل سفارش، کالا را با بسته بندی مناسبی به شما تحویل ندهد به صورتیکه کیفها در طول مسیر آسیب ببینند و یا خاکی شوند و هنگام ارائه ظاهر خوبی نداشته باشند. و یا حتی تعدادی از کیفها نیاز به تعمیر یا پرداخت داشته باشند و این کارگاه حاضر به همکاری برای تامین رضایت شما نباشد و یا گارانتی خوبی را ارائه ندهد. تمام موارد فوق باعث میگردد شما در خریدتان دچار مشکل شوید. پس داشتن دفتر مرکزی و پاسخگویی مستمر نکته بسیار مهمی است که باید در انتخاب تولیدی کیف حتما مدنظر داشته باشید.

 

  • میزان نفوذ و قدرت

میزان نفود و قدرت و مطرح بودن نام خط تولید یا برند تولیدی کیف، تاثیرات همه جانبه ای در امر قیمت، تولید و عرضه محصول دارد. وقتی یک مجموعه تولیدی کیف از توان مالی خوبی برخوردار باشد، قطعا در خرید متریال، دوخت و در نهایت کیفیت کیف، خست به خرج نداده و محصول مرغوبتری را به شما هدیه میکند.

همچنین وقتی مسئول کارگاه تولید کیف در بازار شناخته شده باشد و نفوذ بالایی داشته باشد میتواند مواداولیه و یراق آلات را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب خریداری کند.

  • فقدان تحصیلات در کنار تجربه

فقدان تحصیلات در کنار تجربه کاری موردی است که در تولیدی کیف یا اصطلاحا سراجی کیف، در اتحادیه صنف تولیدکنندگان کیف و کوله پشتی و چمدان بسیار دیده شده است. معمولا کارگاههای خوب، مدیرانی با تجربه اما بدون تحصیلات آکادمیک و نامسلط به دانش روز دارند. این مقوله باعث میگردد حتی تولیدی متعهد و با تجربه و کاربلد که کیف با کیفیت را با قیمت مناسب ارائه میکنند، در برخی قراردادها، به دلیل فقدان تحصیلات دچار مشکل شده و بدون اینکه نیت بدی داشته باشند، درک درستی از خواسته سفارش دهنده نداشته باشند.

  • مدیریت زمانبندی خط تولید

آخرین نکته یعنی مدیریت زمانبندی خط تولید بسیار کلیدی و حائز اهمیت است چرا که اگر کیف خوب و با کیفیت با قیمت مناسب ولی با تاخیر آماده تحویل گردد ممکن است دیگر به درد شما نخورد.

مثلا در نظر بگیریم شما برگزارکننده یک همایش باشید که در تاریخ معینی برگزار میشود. به دلیل فشردگی کارها و مسئولیت های شما در چند روز آخر منتهی به برگزاری همایش پس میبایست دو روز قبل، کیفهای سفارش داده شده برای مدعوین همایش را تحویل بگیرید. فرض کنیم کارگاه تولیدی یک روز قبل از روز برگزاری همایش دوخت کیف ها را به اتمام برساند. بسیار خوب اما زمانی که صرف میشود تا کیفها از کارگاه تولید کیف که در تهران قراردارد به دست شما که فرضا در شهرستان همایشی را برگزار میکنید، برسد نکته ای است که سرپرست کارگاه  در مورد آن غفلت کرده و مدیریت زمان را به خوبی انجام نداده است.

اکنون هرچقدر هم که تلاش کند نهایتا بتواند در میانه ی روز همایش کیفها را به دست شما برساند. لازم نیست بگوییم که رسیدن کیفها وسط برگزاری همایش چه وضعیتی را برای شما پیش خواهد آورد. و بهتر است اصلا به این نکته فکر نکنیم که اگر به دلایل متعددی که ممکن است در امر باربری رخ بدهد کیفها فردای روز همایش به دست شما برسند چه پیش خواهد آمد!!!

تجربه ثابت کرده وقتی شما با دفتر مرکزی یک مجموعه تولیدی کیف، کوله پشتی یا چمدان معتبر که مسئولیت کار را به عهده میگیرد  روبرو باشید، میتوانید خریدی مطلوب، رضایتمند و مطمئن را در زمان مورد نظر خود به سرانجام برسانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *