چمدان های هوشمند

خصوصیات کیف لپ تاپ
خصوصیات کیف لپ تاپ
ژانویه 26, 2021
تولیدی کیف لپ تاپ
أين يمكنني شراء حقيبة كمبيوتر محمول وحقيبة ظهر للكمبيوتر المحمول؟
فوریه 14, 2021
تولیدی چمدان

با پیشرفت تکنولوژی جنبه های مختلف زندگی انسان ها تحت تاثیر قرار گرفت،یکی از عواملی که تکنولوژی آن را تحت تاثیر قرار داده سفر و جاذبه های آن است،امروزه با دسترسی به اینترنت و گوشی های هوشمند می توان امکانات فوق العاده ای را در سفر تجربه کرد.

علاوه بر استفاده از گوشی های هوشمند حال می توان لذت سفر را با یک همراه همیشگی نیز تجربه کرد.این  همراه همیشگی چیزی جز یک چمدان هوشمند در غالب یک ربات نیست که سفر را برای شما بسیار راحت تر و جذاب تر خواهد کرد. این چمدان ها به عنوان چمدان های همسفر نیز شناخته شده هستند.

با نصب اپلیکیشن های مخصوص این چمدان ها در تلفن همراه، آنها می توانند شما را شناسایی کنند و به صورت عمودی یا افقی همراه شما حرکت کنند.به لطف این چمدان ها دیگر نگران جا گذاشتن وسایل خود در سفر نباشید،آنها قابلیت شناسایی وسایل شما را دارند و اگر در سفر لوازم خود را جا بگذارید به شما اخطار خواهند داد.

نکته جالب توجه در این چمدان ها سیستم USB شارژ آن است که شما می توانید از آن به راحتی برای شارژ تلفن همراه،تبلت و یا لپ تاپ خود استفاده کنید،همچنین این چمدان ها با طراحی زیبا و مواد با کیفیت به کار رفته در آن کیفیت سفر شما را تضمین می کنند.

این چمدان های هوشمند با همکاری دو شرکت سامسونگ و سامسونت تولید شده اند که در ادامه چند نمونه از آن را معرفی خواهیم کرد.

چمدان های RADEN A 22

با دانلود اپلیکیشن این چمدان به راحتی می توانیدآن را ردیابی کنید.این چمدان ها در حین طراحی ساده بسیار شیک و جذاب می باشند و حسگر آنها می توانند وزن چمدان را بررسی کند،همچنین جنس آنها ضدآب بوده و قابلیت شارژ تلفن همراه و تبلت شما را فراهم می کند،قیمت این چمدان منخصر به فرد حدود 295 دلار است.

چمدان های The carry – on

این چمدان های هوشمند علاوه بر ظاهر شیک و زیبای خود دارای باتری های قابل شارژ نیز هستند که شما در طول سفر می توانید با استفاده از آن تلفن همراه خود را به راحتی شارژ کنید.این چمدان ها علاوه بر جنس محکم و ضدآب چرخهایی نیز با قابلیت چرخش 360 درجه دارند،همچنین قفل رمزدار آن امنیت بالایی به آن بخشیده است،قیمت این چمدان مدرن 245 دلار می باشد.

چمدان های Barracuda Carry On

این چمدان های هوشمند به یک پاور بانک 10 هزار میلی آمپری مجهز است و ترازوی الکترونیکی داخل این چمدان خیال شما را از بابت اضافه بار در سفر آسوده خواهد کرد،همچنین داخل این چمدان کیسه ای برای قرار دادن کفش هایتان طراحی شده و یک سینی کشویی به همراه یک جا لیوانی خاص بودن چمدان را نیز دوچندان کرده است،و در رنگ های مختلف و جذاب عرضه شده است و قیمت آن حدود 349 دلار می باشد.

چمدان های Trukster

این چمدان های هوشمند با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود ویژگی اصلی چمدان که زیپ آن است را حذف کرده و شکل جدید و جذابی از چمدان را در معرض نمایش گذاشته است،کافیست فقط با زدن یک کد رمزدار آن را باز و بسته نمایید،همچنین دارای شارژر و قابلیت تعیین وزن و GPS یا همان ردیاب نیز می باشد.

 

 

دیدگاه ها بسته شده است