کیف همایش

کیف اداری
کیف اداری
می 6, 2021
کیف لپ تاپ
کیف لپ تاپ
می 6, 2021
کیف همایش

کیف همایش

کیف همایش

کیف همایش چرم می تواند از دو نوع چرم طبیعی و چرم مصنوعی تولید شود. کیف همایش چرم طبیعی ماده ای با قدمت بسیار بالا و البته جنسی بادوام محسوب می شود که از پوست حیوانات به شکل خام بدست می آید.

تولید کننده کیف همایش و وارد کننده انواع کیف های اداری سمیناری و لپ تاپی، کیف همایش مناسب همایش ها و سمینار ه ها با توجه به سلیقه و بودجه شما در هر تعداد و تیراژ آماده همکاری صمیمانه با شما می باشد.

این نوع چرم با توجه به دوام کیف همایش ، راحتی، زیبایی کیف همایش و انعطاف پذیری بالایی که دارد نسبت به نوع مصنوعی کیف همایش برتر است. اما برخی از افراد هم هستند که به دلیل اهمیت زیادی که به حیوانات می دهند، استفاده از چرم طبیعی را برای مصارف تولیدی لباس مناسب نمی دانند. در چنین شرایطی کیف همایش مصنوعی وارد بازار می شود که در مواردی مانند تولیدی اسباب و اثاثیه منزل مانند مبل و روکش صندلی و ساخت بسیاری از انواع پوشاک کاربرد دارد.

البته ناگفته نماند قیمت کیف همایش چرم طبیعی و چرم مصنوعی نیز چندان که باید قابل مقایسه با یکدیگر نیست. هرچند چرم مصنوعی نیز در تاریخ جایگاه بلند مدتی دارد بطوریکه حتی قدمت برخی از آن ها به قرن ۱۹ میلادی نیز بر می گردد.

کیف سمیناری و همایش

رنگبندی کیف کیف همایش چرم

کیف همایش در انواع رنگ های متنوع در بازار تولید و به فروش می رسد. چرم طبیعی کیفیت مطلوب تری دارد اما برخلاف باور عمومی کیف همایش فقط رنگ های سیاه و قهوه ای نیستند که به انواع چرم اختصاص دارند.

کیف همایش در واقع استفاده از صنعت رنگرزی سبب شده است تا محصولات چرمی در انواع رنگ بندی یافت شوند. البته رنگ های روشن تر کیف همایش بیشتر در انواع چرم مصنوعی دیده می شود. رنگ هایی مانند بنفش، نارنجی، کیف همایش سبز، آبی، کیف همایش صورتی یا هر رنگ دیگر که دلخواه شما باشد.

دیدگاه ها بسته شده است